tisdag 1 mars 2011

http://www.hi.se/kognitionsportal/program/publish/

Jag fick tips om detta för en tid sedan, men ingen visste adressen. Efter lite efterforskning (googlande) så lyckades jag hitta detta. En oerhört nyttig länk!!

Jag skickade vidare den till min sons lärare och hans gamla lärare med kommentaren jag trodde att jag förstod hur XXX har det, men nu "vette sjutton".
Jag har sett den flera gånger (och gjort den) och lider verkligen med våra barn.
Samtidigt finns det en debatt om att detta är ett påhittat funktionshinder där det handlar
om slapphet och socker osv osv osv.

Tänk att leva i denna värld, dag ut och dag in. Inte konstigt att det blir galet.

Jag glömde ju skriva att det tar en stund att ladda. Men den som väntar på ngt gott...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar