onsdag 23 mars 2011

Jag är in en snabbsväng nu på morgonen innan jag promenerar iväg till jobbet.

Storebror har ökat sin dos och hittills har det gått bra. Jag mailade med skolan och frågade om de märkt någon skillnad men de tyckte att det var för tidigt att avgöra. Själv har jag sett en mindre skillnad här hemma. Det har varit en aning lugnare på kvällarna de senaste två dagarna.

Det intressanta är att det har hänt incidenter på rasterna på skolan. Ena dagen hade det till och med blivit handgemäng men Storebror förnekar det. Jag läste vad läraren hade skrivit, det enda som han säger då är att det är läraren som är kocko...Ibland vet jag inte vad jag ska tro.
Storebror är så mycket för att man ska ge igen, om "Pelle" tacklar honom då får han tackla tillbaka - även om tacklingar inte tillåts i bandyn på skolan...
Nåja, det är ju sådan han är och skolan hade rett ut incidenterna direkt! BRAVO!!!!!
Det kanske är därför som han resonerar som han gör, när en sak är utredd så är det inget att tänka på längre. Nåja, jag vet inte.

Det här kändes som att det blev ett väldigt snurrigt inlägg, jag får väl försöka att bena ut det senare om ingen förstår vad jag menar.

Ha en underbar dag.

1 kommentar:

  1. Nej jag fattar verkligen ingenting av detta inlägg ;) ha ha ha!!
    Nejdå, det var väl inte rörigt.
    Jag känner igen det där med att om X gör si mot mig så får jag göra tillbaka...millimeterrättvisa ska det vara.
    Och är det uträtt så är det ju, jag kan förstå det tänket, de får ju så ofta lyssna på en massa kritik att de lessnar till slut våra barn, tyvärr.
    Ha en braig dag//Kram Lena

    SvaraRadera