onsdag 15 december 2010

Ett kort inlägg

I morgon väntar en jättetidig morgon, uppe före tuppen - närmare bestämt 4,30 eftersom jag börjar klockan 6. Det är liite väl tidigt för min smak men det är sista öppningen för året!

Dagens innebandy turnering har gått bra enligt sonen. Jag har inte hört något från skolan så jag utgår ifrån att de har samma uppfattning. Sonen var så nöjd med att han hade gjort flera mål, ribbträffar, stolpe ut, kryssribba ut mm mm mm. Det värmer i mammahjärtat när han känner sig duktig!

Dagens målvaktträning gick också bra. Även om han tyckte att han var alldeles för trött för att orka med målvaktsträningen efter en hel innebandyturnering. Det enda som han inte gillade på träningen, men som han berättade helhjärtat om var elefanthockeyn. För dig som inte vet vad elefanthockey är så är det en hög med målvakter som spelar match mot varandra iklädda sina målvaktsutrustningar! Jag ser fram emot att se detta med egna ögon någongång när jag har äran att följa med honom till träningen.

Nu är det dags att tala förstånd med kudden!

God natt!

1 kommentar:

  1. Härligt att han var så nöjd med sin dag :-)
    Hoppas att det går bra att komma upp i tid imorgon och att du fick kudden att förstå att du menade allvar ;-)
    Godnatt & sov så gott//Lena

    SvaraRadera