lördag 21 maj 2011

jag hinner ju ingenting.

Usch och fy så mycket det är just nu. Vi är mitt upp i utredningen med allt vad det innebär.
Båda grabbarna hade utvecklingssamtal i veckan, trots att det ena samtalet inte blev
riktigt som vi hade tänkt oss. Men de är duktiga båda två och då får man leva på det istället.
Jag har precis börjat med mina egna utvecklingssamtal på jobbet och dessutom har jag suttit
och skrivit ansökningar till två jobb. Den sista juni är sista dagen som vi har öppet på min avdelning
och det är verkligen konstigt att veta om att vi ska stänga sedan.
http://www.fotoakuten.se/gratisbilder_foto-3082.html

Imorgon väntar fotbollscup för båda pojkarna, lillebror spelar här i byn och storebror spelar
utanför stan. Men vi slipper åka allt för långt och det är ju härligt.
Men vi hade velat hinna med att gå på en visning, men det får vi se hur tiden flyter på imorgon.

http://www.fotoakuten.se/gratisbilder_foto-2350.html

Nu väntar sängen på mig och jag ska sova jättegott.

1 kommentar:

  1. Hej vännen! Jaa det låter verkligen som du har fullt upp. Det tar ju så otroligt mycket energi med dessa utredningar, även om man vet på ett ungefär både vad som komma skall och vad det innebär.
    Hoppas att du hittar ett toppenjobb vännen.
    Kram på dig och lycket till//Lena

    SvaraRadera